Tryggare kan ingen vara !

Publicerat den 2011-11-21 klockan 11:36:18
Att teckna en försäkring när man är gravid är ett väldigt bra ide, det finns en massa försäkringar att välja mellan och många är till och med gratis. Vi valde en betalförsäkring hos TryggHansa och fick betala ca 1000 kronor för båda barnen. Idag slog det mig att jag kanske skulle ringa upp dom och kolla hur man går vidare med ersättning efter vårddagarna på neo. Jag hade väntat mig massa strul ala försäkringskassan men icke ! Ett samtal och pengar på kontot inom 3-5 arbetsdagar. Sånt gillar vi...

Så ett tips från mig, satsa på en bra försäkring redan under graviditeten, för visst försäkrar vi våra barn så fort de är ute ?! Då är det lika bra att börja innan de är utanför magen för tyvärr vet vi aldrig vad som kan hända under en förlossning eller precis efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0