Morgonstund

Publicerat den 2011-11-22 klockan 07:08:28
Shit pommes frites va trött jag är idag, kanske är det så att bebisarna börjar knäcka sin mamma sakta men säkert ?! Dom sover himla bra mellan matningarna, men självklart ska dom ha mat på olika tider. Dessutom vaknar jag ofta med sne nacke och med en nöjd lillebror liggandes på magen. Jag har alltid velat att bebisarna ska sova i sina egna sängar så fort som möjligt. De första veckorna har man dom kanske hos sig precis hela tiden, men sen när man börjar komma in i lite sov och matrutiner tycker jag det är viktigt att man får sova själv de få timmar man får sova. När bebisarna sen sover ordentligt får de gärna sova i min säng igen... konstigt va ?


Trött tjej med en liten kräka i mungipan, precis som det ska vara...

Idag blir de små undren tre veckor och vi ska åka till Borås och göra några sista (?) undersökningar på dem, hoppas
på goda resultat. Sen ska vi till Bvc i eftermiddag för inskrivning, vägning och mätning... spännande !

Stora grabbarna har studiedag så dom får hänga på till Borås, kanske hittar Christian på något kul med dem medans jag och bebisarna checkar hjärnor och leder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0