Julen är här

Publicerat den 2011-11-22 klockan 20:02:12
Vi är riktiga suckers för julen både jag och Christian, helst skulle vi ha både adventstakar och tomtar på plats redan, men vi vill ju inte skämma ut oss bland grannskapet så vi börjar lite sådär i smyg.
Vi bakar julgodis, Rocky road fast inte på Lailas vis som de flesta gör utan på mormors vis mycket godare.
Tryffel på mörk choklad är väldigt gott det också och kanske det enklaste man kan göra...
och årets första julklappar är köpta så ja, julstämningen börjar infinna sig...
Inte nog med det, nu ska jag krypa ner och läsa Amelia JUL.... tantvarning eller ?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att se att det är flera än jag som är sugna på att tjuvstarta julandet lite grann :)

Julgodiset ser supergott ut och jag tar tacksamt emot recepten (om de inte är hemliga såklart)...

2011-11-23 @ 15:19:05
URL: http://smasmasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0