eau de kräk !

Publicerat den 2011-11-16 klockan 15:44:32
Spya måste vara favoritdoften på mamma och pappa om man frågar mina bebisar. Faktum är att det inte bara är jag och Christian som får ta del av de dyrbara dropparna, nyligen fick soffan sig en liten dusch av kräkfia.



Hon är förlåten, jag är fullt medveten om att det inte är sista gången hon kommer kräkas i soffan. Vågar påstå att hon även kommer kissa och bajsa på mindre trevliga ställen de närmsta månaderna. Igår gick jag runt med bajs under tofflan, det var iof lillebrors mästervärk och eftersom han har haft lite magbekymmer så kunde jag inte bli gladare än jag blev när jag hittade det senapsfärgade kletet under sulan !
Har ni tänkt att besöka oss inom det närmsta ha då överseende med de dofter vi bjuder på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0