mitt lilla flickerum

Publicerat den 2011-05-27 klockan 18:02:09
Hemnet är ju en himla trevlig inspirationskälla tycker jag, för tillfället söker jag efter bilder på ugnar/öppnaspisar som är lite neutrala. Eller nej jag söker bilder på hur det kan se ut bakom ugnen, igentligen vet jag hur det ska se ut men hittar inga bilder så man liksom kan visa mannen, gubbar i affärer osv. Ja iallafall, hemnet är då en himla fiffig plats med en MASSA inspiration. För ett tagsen när jag var inne och kikade hittade jag dock ett hus som kändes bekant, fast ändå inte...

Nu trodde jag såklart att jag kunde sno bilder från hemnet, det gick inte... of course

men okej jag får länka, mitt gamla hem, HÄR är jag uppvuxen ! Jag har väntat på att huset ska bli till salu så vi kan köpa det, tyckte inte mamma och pappa var riktigt kloka som sålde... men nu har vi ju redan flyttat och hmm ja det kanske saknas sådär 2 - 2.5 miljon på vår budget också. Dom som köper huset är lyckligt lottade iallafall för det är faktiskt enligt mig ett av Göteborgs bättre områden numera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0