En vanlig lördag

Publicerat den 2011-06-11 klockan 19:21:56
I torsdags slutade Jacob första klass och nu börjar ett långt och härligt sommarlov. Vi är väldigt stolta över våran lille kille, som har utvecklads otroligt mycket sedan vi flyttade hit i augusti förra året. Han har inte bara lärt sig de öppenbara sakerna som att läsa, skriva och räkna utan han har lärt sig att ta mer ansvar för både sig själv och andra, han står för vad han tycker och vem han är och han är en fantastisk kompis.
Jag och Christian tycker det är viktigt att uppmärksamma barnen när de har gjort något bra, eller klarat igenom en kämpig period. Nu tror inte vi att skolan har varit jättejobbig för Jacob, men vi vill ändå visa att vi är väldigt stolta över dom båda givetvis. Vi var iväg och köpte en studsmatta till grabbarna, en succé direkt...


Killarna gör sitt bästa för att få ihop studsmattan, medans mamma Jonsson försöker bestämma sig för tapeter i vardagsrummet, det börjar liksom bli dags nu...



Jag har varit ganska säker på vad vi är ute efter och när vi gick från butiken kändes vi väldigt säkra på den randiga tapetern som ligger rullad på golvet, men nu när jag har kollat igenom alla kataloger så är jag helt lost igen. Typsikt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0