träna bort sötsuget

Publicerat den 2011-01-05 klockan 18:32:07
Det är för kallt och halt för att vara ute och springa, allafall för mig. Jag gillar ju inte ens det här vädret, så det blir svårt att motivera då.
Därimot har jag kört på lite nere i källaren, bla med den här kompisen...



Man kan verkligen ta ut sig ordentligt när man tränar med sandsäck.  Men det är viktigt att man är ordentligt uppvärmd innan, annars kan man få ont.

Idag har det vart svårt, jag är sugen på precis allt som jag inte ska äta. Godis, chips, glass och choklad... mmm, men men skam den som ger sig och framför allt är det som är utmaningen ! Att inte ge upp, visa för mig själv att det finns ett jävla anamma och kämpar glöd. Jag kan om jag vill. Förhoppningsvis så visar vågen lite minus på lördag också och i sådana fall är det en bra bonus.

Kommentarer
Postat av: Jejo

Jag är så sugen på choklad. Jag bad Johan köpa hem mörk choklad till mig igår (okej enligt mig), men han köpte en vanlig mjölkchoklad. Nu ligger den i lådan och ropar på mig!

2011-01-05 @ 20:41:32
URL: http://jejos.blogg.se/
Postat av: Annelie

Nä fy va taskigt !!! Jag tänkte jag skulle skita i allt sött första 2 veckorna, sen kan jag ta lite mörk choklad... det är man banne mig värd :)

2011-01-05 @ 20:52:08
URL: http://babbelsin.blogg.se/
Postat av: mor-mor

Kämpa på tjejer det kommer gå kanon ,, jag är säker !

2011-01-06 @ 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0