Tacos

Publicerat den 2011-01-06 klockan 21:46:47
Tacos är en underskattad middag, på 90- talet gjorde man ju inget annat än att käka tacos på fredagkvällarna. Det är inte så konstigt igentligen, det är lätt, himla gott, poppis hos ungarna och väldigt nyttigt om man väljer rätt...

Jag åt Tacosallad och en egengjord sås, det blev toppen gott och det som blev över är morgondagens lunch.

Idag är jag inne på 6:e dagen, är fortfarande sugen på det mesta men jag avstår, är riktigt riktigt stolt över miog själv... fan va duktig jag är.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack så mycket för tipset i min blogg.

Ska genast kolla in på sidan.

Och ja tacos är mumsigt! Blir det för oss ikväll ;-)

2011-01-07 @ 14:28:48
URL: http://josefinskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0