powerplate

Publicerat den 2011-01-14 klockan 17:12:48
Idag var det himla härligt väder ute så jag och pojkarna tog en promenad till svärföräldrarna, dom jobbade båda två men pojkarnas gamle mormor Kerstin är där på långbesök, så vi tog lite fika ihop.

Jag passade på att träna lite på svärfars powerplate, ca 20 minuter blev det och jag koncentrerade träningen till rygg och mage. Powerplate är ett toppenbra verktyg för att bygga upp kroppen snällt, det är skonsamt men effektivt. Tyckte i början att det kändes som "fusk" att bara stå på en platta som skakar. Men det är ju såklart mer än så, gör man övningar på plattan så lovar jag träningsvärk.

Imorgon blir det simträning med svärmor, ska bli kul och se hur långt jag orkar simma i bassängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0