Nytt projekt... igen !

Publicerat den 2011-01-29 klockan 11:36:11
Många som känner mig vet att jag lider av obotlig impulsivitet, det kan vara skrämmande och irriterande för människor i min närhet. Vissa kan tycka att det är ett spännande och charmigt personlighetsdrag, bara dom slipper städa efter mig. Min man tycker nog lite av varje, han brukar säga att han aldrig, aldrig vet hur dagen kommer att bli, det är lika spännande varje morgon han vaknar.

Igår fick jag en bra idé, såndära bra idé som jag ofta får...





fulgarderoben ska fixas iordning, om ni tror att jag har en plan på hur det hela ska bli så tror ni fel. Men en sak vet jag, det kan bara bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0