kroppen är slut

Publicerat den 2011-01-03 klockan 22:21:55
Nu börjar jag känna mig lite småsliten efter gårdagens/nattens/dagens arbetspass, ska snart lägga mig och läsa en bok som mannen har köpt. Marklund tror jag bestämt att det är.

Var och kände lite på kroppen nu när jag kom hem, en liten löprunda, extremt kort men det var liksom det som var meningen att bara kolla hur läget är med kondis och tyngden i kroppen. Det gick över all förväntan faktiskt, imorgon ger jag mig ut på en riktig runda. Körde igenom lite övningar också, bara för att känna på som sagt. Ska bli kul och se hur kroppen mår i morgon. Tyvärr var kroppen inte lika taggad på styrkeövningar, jesus vad stel och trött kroppen kändes, speciellt rygg och axlar det visste jag iof innan men blev ärligt talat lite chockad. Så januari kommer jag koncentrera mig på att få en bra balans i kroppen och speciellt ryggen. Det är ingen idé att köra på med resten av kroppen om inte ryggen är stark, så är det bara...

Så löpning, simträning (om jag hinner) och lättare styrkepass för rygg, axlar och mage. Magen hjälper ryggen så därför kommer det bli en hel del magträning också. En massa yoga, yoga, yoga... så kommer 4 första veckorna att se ut, målet är alltså "bara" att öka flåset och få  starkare rygg, axlar och mage..



så här glad kan man vara när man tränar...



eller så kan man se ut så här ;)

Kommentarer
Postat av: Jejo

Men vad duktig du är! Jag har också lyckats hålla mig. Men inte börjat med LCHF än, vet inte om jag ska köra eller inte.

2011-01-03 @ 22:46:45
URL: http://jejos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0