hoppa över, ur eller i....

Publicerat den 2011-01-26 klockan 16:34:46
Idag har jag haft en såndär dag där allt blir bra hur man än gör. Var uppe redan klockan 06.00, typ den tiden jag borde gå upp i vanliga fall, men det blir 07.00 istället. Fick ordning på barnen riktigt bra i morse, likadana sockar på fötterna, mätta och hyffsat pigga.

Sen var jag inne i "stan" klockan 09.00 och hemma igen vid 10.30, då började jag med att plugga, sen när Jacob kom hem från skolan käkade vi lunch och efter det gjorde vi hans läxa.




När det var klart har jag städat och tvättat, hämtat Gabbe på förskolan och ikväll återstår träning. Fasiken va skönt det är när man får gjort allt på en dag, i morgon behöver jag inte göra annat än att sitta i soffan och pilla mig i naveln.

Som sagt så är det tantträning ikväll och jag var ju lite nonchigt överlägsen förra veckan, vilket jag fick äta upp ganska snabbt, denna gången känner jag mig faktiskt lite smårädd. Nu vet jag vad som komma skall och helt ärligt så vill jag gärna hoppa träningen idag, men det blir inget med det. Meningen är ju att jag ska hoppa ur tantkosymen och in i en 26årings kroppstrumpa...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0