Det går bra nu...

Publicerat den 2011-01-23 klockan 21:37:30
Jag mötte upp min gamle vapendragare Mitzi i stan idag och vi körde ett härligt benpass på sportlife domkyrkan. Frågan är om jag kommer kunna gå i morgon överhuvudtaget, med tanke på att jag redan hade träningsvärk i låren. Mitzi hade gjort iordning en varsin matlåda till oss, jättegod bönsallad med kyckling. Hon är inte alls dum den dära tjejen.

Igår var det vägdag och jag försöker verkligen inte fokusera så mycket på siffrorna, man ser ändå tydligt hur min kropp har förändrats på bara 3 veckor MEN jag är under 70 strecket och det var ju mitt mål för januari... super härligt måste jag säga.

Dessutom så drog jag på mig ett par av dom där för små byxorna som jag köpte hem för någon månadsen, lycka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0