Det där med tiden...

Publicerat den 2011-01-18 klockan 13:29:21
Första punkten på listan är avklarad. Det tar ca 30 minuter att ta sig in till stan, 5 minuter att uträtta sitt ärende. Sen får man vänta på att bussen hem ska komma i 2 timmar, som i sin tur tar 30 minuter hem. Alltså tar det 3 timmar att uträtta ett ärende som igentligen tar 5 minuter - KUL ! men men i Göteborg hade det tagit 5 minuter att gå till skatteverket, 3 timmar i kö och 5 minuter hem, så jag antar att jag tjänade 5 minuter ändå ?!

Hade jag haft bättre kläder på mig så hade jag kunnat promenera en bit, men nu fick jag spendera tiden i ett nerpissat väntrum - härligt !

Nu väntar resterande punkter på listan, stackars Jacob kom precis hem från skolan, han vet inte vad som väntar ännu... moohaaaa !



Så här ser det ut i frysen när man har en astmasjuk unge... inte ovanligt att jag glömmer vart hans sängprylar är, oftast då i frysen eller tvättmaskinen !

(täcket är inte så smutsigt som det ser ut, antar att det är skugga med tanke på hur ofta det tvättas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0