En klädbomb har slagit ner !

Publicerat den 2011-02-03 klockan 12:59:16
Svärmor var här en snabbis igår innan träningen, hon var nyfiken på hur garderoben såg ut...

Hon slog nästan en bakåtvolt när hon kom in i vårat sovrum...










Ordning och reda är kanske INTE mitt signum, men det kan ju bli.
Jag kan tillägga att Christan valde att sova på soffan.


Det är rätt galet hur mycket man kan samla på sig, det där med köpfri månad är verkligen vad jag behöver, kanske ett köpfritt år till och med. Christian tyckte synd om mig igår (efter ANDRA dagen) och kom hem med ett par byxor han visste att jag ville ha. Gulligt gulligt...

Nu är det lite plugg som gäller för mig, sen ska jag försöka banta ner klädhögen en aning.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hahaha....Tycker mig känna igen de där högarna :-) De var iofs inte lika stora när du bodde hemma..Puss

2011-02-03 @ 13:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0