vårgodis

Publicerat den 2011-02-27 klockan 14:35:57
Då var vi inne på  sista dag i februari och köpfri månad gick väl sådär, eller det gick inte alls skulle man kunna säga. Jag får helt enkelt göra ett nytt försök, fast inte i mars. Mars blir vit månad, det var mycket lättare och roligare. Man slappar till sig ganska snabbt eller jag gör det iallafall, när man inte har ett stort måste som hänger över en. 
Nu blir iallafall att shoppa lite vårfint tycker jag...







sjalarna är från kyssjohanna.se




Kommentarer
Postat av: mor-mor

Guuud vilka snygga sjalar !! vill ha allihop, dom fixar ju vilka klädet som helst.. Kram

2011-02-27 @ 22:36:19
Postat av: Annelie

Oj vilken dröm för en sjalälskare som jag! Den sista måste jag ta mig en närmare titt på!

2011-02-27 @ 23:35:39
URL: http://dansbanegatan.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ja visst är dom helt underbara, det finns väldigt mycket fint i den butiken =)

2011-02-28 @ 01:17:47
URL: http://babbelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0