plugghästen...

Publicerat den 2011-02-26 klockan 16:46:48
Grabbarna är hos en varsin kompis, middagen serveras hos svärföräldrarna. Huset är städat, sängarna renbäddade och disken är undan... Nu har jag all tid att plugga, först är det etik och livsfrågor som ska göras, efter det blir det körkortsteori om jag hinner.
Förra veckan fick jag tillbaka ett arbete med MVG, det trodde jag aldrig att jag skulle lyckas med. Nu vet jag att jag kan, för det har inte varit självklart. Jag har som sagt aldrig varit särskilt mycket för skola och allt vad det innebär. Men nu har jag fått det bekräftat, jag KAN ! Nu är det helt plötsligt jättekul att plugga, tänka sig.. uppmuntran räcker ganska långt !


Kommentarer
Postat av: mor-mor

Du kan massor, plocka fram det bara ;-) Du är superduktig, KRAM

2011-02-27 @ 22:38:27
Postat av: Annelie

Tack mormor =)

2011-02-28 @ 01:20:28
URL: http://babbelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0