trög, trögare, trögast

Publicerat den 2011-02-17 klockan 20:10:39
Oj oj oj jag kan inte beskriva hur fruktansvärt trött jag är idag, jag har suttit med plugg precis hela dagen. Jag har nog kännt ett antal gånger idag att jag skiter i det hela, men då påminner jag mig om vad jag skrev i morse och faktum är att jag är väldigt snabb på att ge upp när det blir lite motigt... För ett par månadersen började jag övningsköra och ganska direkt bestämde jag mig för att det kommer gå åt skogen och jag kommer nog få gå här på trafikskolan resten av mitt liv, nu vet jag även om jag inte är färdig ännu att jag kommer klara det galant. För ett par månadersen trodde jag att vi skulle dö när jag körde in i en rondell, nu kör jag om lastbilar på 100 vägar. Det kanske tar lite längre tid för mig att lära mig vissa saker, så har det alltid varit, men det har också alltid varit så att jag har varit klart bäst när det väl har gällt... Så hur mycket jag än hatar etik och livsfrågor just nu så vet jag att om 5 veckor när denna kursen är färdig kommer jag fixa det... Nu stänger jag igen böckerna för denna veckan. Helgen ska spenderas med grabbarna, inga direkta planer har vi men kul ska vi ha det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0