Tapeter

Publicerat den 2011-02-01 klockan 16:57:43
Jenny tipsade om en sida där man kunde beställa hem tapetprover till ett väldigt bra pris. Hon skulle klä möbler med dom, men jag fick en annan idé. Jag ska tapetsera min garderob i massa olika fina tapeter. Varför välja när man kan få alla ? Eftersom det bara är jag som ska vara där inne, kan det bli lite som jag vill. Rosa, guld,svart , tjejigt jordgubbschampange aktigt...  Jag tänkte typ lite scraapbook med tapeter, nu har jag iof aldrig scraapbookat i hela mitt liv, men någongång måste ju vara den första och varför inte börja med en garderob.. vykort och fotoalbum släng er i väggen det här kommer bli storartat.





Måste erkänna att det blev en himla blandning på färger och stilar, kommer ett gäng tapeter till som jag har beställt på ett annat ställe, men det blir nog så att jag beställer hem några till från måleributiken.

Eftersom jag har köpfri månad kan jag inte köpa hem några gipsskivor, det måste jag sätta upp i garderoben annars kommer jag inte kunna tapetsera. Antingen får jag vänta till nästa månad, eller så kanske Christian vill köpa en jätte romantisk present till mig bara för att... Är det fusk ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0