En hylla kanske ?

Publicerat den 2011-02-25 klockan 21:06:15
Ikväll har Jacob varit på disco, hans första disco utan mamma. Stor kille, jag vill knappt tänka på var alla år tar vägen. Man spenderar på tok för mycket tid med annat, som att sitta vid datorn tex. Ja just nu sitter vi vid datorn tillsammans för vi ska faktiskt kolla på grejer till rummet, snart ska vi krypa ner i sängen alla tre och läsa.

Men först ska vi hitta en bra hyllmöbel till Jacob, vi är inne på denna


Han ska ha en röd säger han, med ett hånflin på läpparna. Tur att den bara finns i vitt...

Nästa alternativet är denna


Det är ungefär samma pris på hyllorna, så frågan är vilken som är mest praktisk. Jag får för mig att den övre rymmer mer prylar men jag vet inte. Det får nästan bli så att jag ringer och kollar på måndag, det är lite klurigt med nätbutiker. Lätt att man har en egen bild av hur en sak ska vara så är den helt annorlunda när man får den.
Jacob gillar den övre bättre, så om den är lagom stor så blir det nog den.


(ser nu att hyllan längst upp går att köpa i butik också, i borås ! Vilket flyt, blir att åka dit och klämma istället)

Kommentarer
Postat av: Jejo

Jag har precis beställt hyllan från Sebra, den undre bilden. Fast den ovala sorten. Vi ska ha dessa i storarummet och så ska jag beställa ett set till Bonnies rum också. Dem är jättefina!

2011-02-26 @ 12:45:20
URL: http://jejos.blogg.se/
Postat av: Annelie

ja dom är jättefina, har du sett den live ? Vi tänkte ha den ovala sorten i Gabbes rum, det är ju ganska mycket mindre än Jacobs. Svårt svårt...

2011-02-26 @ 14:54:59
URL: http://babbelsin.blogg.se/
Postat av: zasata - en emetofob

åååå den första var cool!

2011-02-26 @ 22:05:16
URL: http://zasata.blogspot.com
Postat av: Annelie

Ja visst är den cool, tror nästan den passar bättre till en 8 åring (?)...

2011-02-28 @ 01:19:27
URL: http://babbelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0