Den lilla hungern

Publicerat den 2011-02-28 klockan 01:58:27
Planera är inte min starka sida, ändå vet jag att planering är väldigt viktig för att vardagen ska fungera med allt som ska göras hela tiden. Jag gillar iof att var impulsiv och leva i nuet som jag gör, det jag inte gillar är att vara hungerig. Jag vet inte hur många gånger jag har tagit med mig matlåda till jobbet, men det går nog att räkna på sin ena hand. Oftast tänker jag inte på att jag inte har mat med mig förrens jag är hungerig och då är det lite försent. Iallafall om klockan är som nu 02.00 ! Tur att min chef förser mig med frukt och kakor...



lite varm oboy blev det också, det har jag nog inte druckigt sen jag var liten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0