8 dec

Publicerat den 2011-12-08 klockan 07:17:13
Alltså, det var ju det där med att tänka positivt... det är svårt - så svårt ! Det enda jag tänker på nu är att sova, sova, sova. Jag fattar inte vad som händer på nätterna, jag vet att vi är vakna. Det ska ätas, bajsas och snoras det vet jag men jag har absolut inget tidsperspektiv. Är vi uppe en kvart eller 5 timmar ? Ingen aning... men ju mer ögonen hänger desto fler timmar har jag nog varit uppe med minimänniskorna. Ja ja det är som det är...
Idag sitter många och väntar på antagningsbesked till högskolor och universitet, det är en spännande dag och för typ ett halvårsen var jag på helspänn. Idag är jag bara lite småpirrig, jag har nämligen sökt ett par kurser som jag hoppas jag kommer in på. Dålig tajming kanske ni tycker med det är just vad det inte är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0