Syskonkärlek

Publicerat den 2011-12-09 klockan 18:05:33
Det var inte en jättefacinerad nybliven storebror som var och hälsade på oss på neonatalen för nästan exakt 5 veckorsen. Han visade inget intresse för bebisarna över huvudtaget och inte blev det bättre när vi kom hem. Han ville inte klappa, pussa eller allra minst hålla sina småsyskon. Jag kan väl inte påstå att jag kände mig orolig för han visade inget agg mot dem heller, han behövde helt enklet lite tid. Det är ju inte varje dag man blir storebror liksom och dessutom till TVÅ !
I morse var det tydligen dags att börja knyta an, från ingenstans frågade han om Hjalmar kunde ligga i hans knä en stund.  SJÄLVKLART skriker jag då lite halvt hysteriskt och förväntasfullt kastar jag Hjalmar i knät på storebror...
Kolla in ögonkontakten, det är så att man blir religös så fint det är..

Kommentarer
Postat av: Johannna

Du har förbaskat söta knattar :) ha en skön fredagskväll! Kram

2011-12-09 @ 19:30:09
URL: http://smasmasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0