Smekmånaden är över

Publicerat den 2011-12-01 klockan 07:18:44
Idag börjar allvaret på riktigt, Christian har precis åkt till jobbet och jag känner mig lite orolig, bara liiiite ! Jag längtar till grabbarnas jullov, säkert mer än vad de själva gör. Visst jag måste mata bebisar var tredje timme vare sig killarna har lov eller inte, men jag slipper iallafall jaga en förpubertal åttaåring med blåslampa varje morgon. Jag slipper den stressen...
Vi har skickat in en ansökan om utökad tid på förskolan för Gabbe också, hoppas så att det går igenom så han kan få några fler timmar med sina kompisar i veckan, det skulle betyda mycket för hela familjen.
Nu ska vi gosa ner oss i soffan och kika på första avsnittet av julkalendern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0