Hur hungrig kan man vara

Publicerat den 2011-12-17 klockan 19:25:16
Jag och alla ungarna var ute på en promenad, under tiden blev minisarna riktigt hungriga och vi fick liksom skynda oss rätt rejält på slutet. När vi kom hem la jag ner båda i sängen. Lovis stoppade försynt in sin lilla hand långt ner i halsen på sig själv och framkallade en kräkning. Innan jag visste ordet av det hade hon bjudit sin bror på en delikat måltid. Nu frågar jag mig ett par saker - Hur hungrig kan en bebis vara ? Och vems bordskick är värst, den som kör fingrarna i halsen eller den som gladerligen smaskar i sig sin systers spya ?
"stor och liten" ! Det kanske inte är så konstigt att Hjalmar väger nästan 1.5 KILO mer än Lovis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0