färgklick i löparspåret

Publicerat den 2011-12-29 klockan 18:30:28
Att köpa en massa nya träningskläder varje gång man bestämmer sig för att sätta fart med en ny livsstil är kanske både dyrt och onödigt. Att köpa skor som påstås tona rumpa och lår kan verka korkat.
Prestation sitter inte i nya kläder och skor... men motivation gör det, åtminstånde för min del. Glada, pigga , snygga träningskläder gör att jag drar ut på den där extra löprundan, att jag känner för att gå till gymmet fast jag egentligen vill dra täcket över huvudet... speciellt när vädret är sådär fantastiskt härligt som det är just nu, det är då man behöver lila - rosa - guldpiffa lite !
Byxor och tröja är från adidas och skorna är på rea HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0