Dubbel lycka

Publicerat den 2011-12-22 klockan 10:59:12
Jag kanske har varit lite pustig och stöning den senaste tiden, kanske har jag klagat och tjatat om hur trött jag är ? Man är trött när man har minimänniskor som vill äta på nätterna, det är jobbigt och det är faktiskt okej att tycka det. Det är okej att vara trött, lite ledsen och uppgiven såhär den första tiden med småbarn. Är det första gången har man dessutom ingen aning om vad som kommer härnäst... det har jag turen att veta och jag njuter nästan av nästa steg i utvecklingen i förebyggande syfte, utan att stressa fram det... jag vet vad som kommer och det gör mig både lugn och upprymd på samma gång.
En sak har jag lärt mig som mamma till barn i olika åldrar, det första året är man den roligaste figuren på jorden. Sen är man bara töntig, pinsam och ja... typ allt annat än rolig ! Så njut av uppmärksamheten medans ni kan...

Kommentarer
Postat av: Jaa, dessa härliga små ungar,, kram

2011-12-22 @ 13:29:36
Postat av: Annelie jonsson

Ja visst är de goda =)

2011-12-22 @ 20:36:15
URL: http://babbelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0