Bebisrummet

Publicerat den 2011-12-16 klockan 18:10:54
Idag har jag varit och köpt tapeter till bebisarnas rum, det blev den där randiga fina som de så gärna ville ha i julklapp.
Nu kikar jag runt på andra fina grejer som skulle passa fint i bebisrummet, jag gillar ju som sagt ugglor och tycker denna mattan är urgullig... fast 1300 tycker jag är lite saftigt för en matta till barnrum så det blir antagligen något annat...
Men det finns massa fina prylar från samma ugglekollektion, hängare, lampor och en massa tjosan ! Bara att shoppa loss...
(www.jollyroom.se)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Me like, me like a lot!

2011-12-17 @ 10:44:33
URL: http://smasmasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0