Bebisrummet börjar ta form

Publicerat den 2011-12-29 klockan 22:20:56
Jag har pillat lite i bebisrummet idag...
Tapetern före mamma Jonsson gick loss...
En gammal sockerlåda som jag och Gabbe fyndade på loppis i somras, passar himla bra på väggen sådär.
Och sist men inte minst... dammsugaren, visst är den tjusig.
Jag är supernöjd med rummet, tycker det blev lugnt och harmoniskt. Christian tycker vi ska ha en tapet till på en utav väggarna med lite mer liv och rörelse i. Vi får se hur det blir med det. Det ska upp ett par hyllor och en lampa också, sen ska vi hitta en matta med... annars så..
Hjalmar är nöjd iallafall

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men ni är ju snabbare än de i Bygglov!!! :) vad fint det blev, såklart att Hjalle är nöjd... :)

2011-12-30 @ 00:18:50
URL: http://smasmasteg.blogg.se/
Postat av: Annelie jonsson

Jag passar på när bromsklossen är på jobbet ;)

2011-12-30 @ 08:45:53
URL: http://babbelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0