Bärsjalen igen

Publicerat den 2011-12-19 klockan 11:46:49
Fy tusan va jag älskar bärsjalen, tänk om jag hade testat den redan när Jacob var bebis. Det är ju helt underbart att kunna bära bebisarna och ändå var fri med armarna. Med de andra barnen hade jag bärsele, men det är inte jämförbart. Bärselen är inte alls lika bra för rygg och axlar på den som bär och sen är den ju inte särskilt flexibel. Bärsjalen kan man variera i en oändlighet.
Idag testade jag att slänga in båda minisarna i sjalen och det gick också bra, tror dock de var lite väl stora för just den knytningen.
Lite risig mamma men det får jag bjuda på. Visst ser de ut att ha det super gosigt ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0