baka baka lite kaka...

Publicerat den 2011-12-07 klockan 16:40:00
Mannen ringde och frågade om jag kunde baka - till hans jobbarkompisar ! Vad är det för fjäsk undrar jag och vad tusan får jag för det ?
Sen kom jag på att vi fick den fina sittern igår som mannen har köpt till minimänniskorna, så jag ska nog kunna slänga ihop en bulle kanske... Han beställde något ljuvligt juligt så jag ska testa att baka saffransbullar med vit choklad. Tur att hela skafferiet är fullt med bakprylar när man får sånahär beställningar. Sen att jag inte har rykte om mig att vara en sån bra lussekattsbagare är en annan sak.
Man blev trött i den fina babysittern och mamma är supernöjd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0