långa resor

Publicerat den 2010-11-26 klockan 22:48:30
Då var man hemma efter en låång dag... kul som vanligt att dema, men resorna är allt annat än roliga... jag har i och för sig haft tur idag. Svärfar hade en hemresa på 4.5 timma !!! Han pendlar precis som mannen till Göteborg varje dag (ca 12 mil) det tar 1.5 timma i värsta fall, men idag gick det desto segare..

håller på lite med adventspiffet så här inför, är ju inte hemma på första advent, så jag tänkte att det kunde vara mysigt att fixa lite redan nu, så man kan mysa i morgon.



en sovande lillkille i soffan...



fin blomma som jag köpte på ICA innan svärfar hämtade upp mig ikväll.. det känns extra roligt att julpiffa i vårat egna lilla hus.
Mannen är ganska (väldigt) allergisk mot hyaccinter, så det återstår att se hur länge denna lilla grupp får stanna, finns en stor risk att den får flytta hem till svärmor... men just nu så njuter jag av den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0