tapetserar

Publicerat den 2010-11-21 klockan 19:22:04
När man sitter på jobbet och inte har så mycket att göra, brukar jag slösurfa en hel del och eftersom vi ganska nyligen har köpt hus är det inredningssidor/butiker som lockar mest. Jag gillar sidor där man kan inreda/tapetsera på prov, så om någon vet en bra sida som inte är för avancerad får du gärna tipsa. I vilket fall har jag spenderat ett par timmar (i olika omgångar) på boråstapeter och just provtapetserat "mitt" vardagsrum. Jag är väldigt mycket för ljusa färger både i möbler och på väggarna men av någon konstig anledning verkar jag falla för tapeter med blått i sig. Vi får väl se hur det hela slutar, det är ju trots allt en man som ska vara med och bestämma också.

så här


Nästa projekt blir just vardagsrummet, när vi är färdiga med alla andra små projekt som jag har satt igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0