nässkölj

Publicerat den 2010-11-28 klockan 23:25:17
Jag har sedan tonårstiden haft problem med mina bihålor, har ofta ont och blir "förstoppad". Träffade en läkare för 3-4 årsen som sa att jag skulle boka in en tid för att operera bort nåt där inne (polyper kanske) kommer inte riktigt ihåg. Nu är inte jag den som springer ner dörrarna på vårdcentralen så den tiden bokades såklart aldrig. Varje gång jag känner att det börja trycka i bihålorna så tänker jag att jag nog borde ringa en doktor och fixa bort skiten... men nu har jag beställt hem en sån här fuling...

hoppas den fungerar så bra som man har hört... och vart tusan ska man gömma den ? Inte särskilt snygg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0