JULFIX

Publicerat den 2010-11-23 klockan 13:32:38
Det var nog tur att skola/förskola var stängd idag, känner mig riktigt risig. Tyvärr blir jag väldigt stressad av att vara hemma när man inte ska... Fick avboka det jag skulle göra nu vid 14.00 tiden, men mötena ikväll har jag inte lyckats lösa ännu, får nog fundera ett tag till.

Eftersom detta är min enda lediga dag denna veckan passar jag på att fixa lite här hemma, stryker julgardiner, jätte jätte tråkigt. Verkar som att jag har tappat bort en hel del grejer i flytten också, köpte jättefina julgardiner för ett par årsen som skulle passa perfekt i köket, men dem är bara borta :(

Behövde shoppa lite till killarna som bara växer och växer köpte massa med nya byxor till båda två, men hittade även detta...


jätte mysiga påslakanset som killarna kommer älska att sova i.. Så nu är det dags att få lite julkänsla här hemma så jag får färdigt gardinerna...


Kommentarer
Postat av: Annelie

det röda var tydligen slut, får väl beställa ett grått till då, kanske är lika bra iof !

2010-11-23 @ 14:44:13
URL: http://babbelsin.blogg.se/
Postat av: mor-mor

vad fina påslakanen var,, är det en filt det andra, såg härlig ut..

2010-11-23 @ 14:44:44
Postat av: Annelie

Ja visst är dom fina, japp en filt/pläd är den grå/vita grejen... ser himla fin ut. Hoppas den är mjuk och go också =)

2010-11-23 @ 17:28:55
URL: http://babbelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0