sådär ja

Publicerat den 2010-12-29 klockan 09:13:37
sådär ja, nu fungerar datorn igen ! Varje gång en unge sitter vid den så slutar den helt enkelt att fungera !

God fortsättning kanske passar bra såhär i mellandagarana... julen firades hemma hos mamma och pappa en släng och sen med Christians lilla familj en släng. Mysigt har vi haft det.

Vi är lediga jag och Christian och det är så himla skönt, barnen behöver sitt jullov också kan jag lova, fast man märker att dom lätt blir uttråkade, händer ju lite mer på skola/förskola.
Jag ska faktiskt åka och jobba om en pytte stund, skrev att jag var ledig men jag ska göra en demo idag bara annars är jag ledig.

Vi håller på och pillar lite i huset nu när vi är lediga tillsammans, Gabriels rum är nästan helt färdigt, ska lägga ut en bild i morgon. Jag är jätte jätte nöjd faktiskt. Idag ska Christian fixa iordning (måla) hallen så är den också färdig och på lördag ska vi tapetsera i vardagsrummet... om vi hittar en tapet som båda gillar. Jag vet ju redan vilken typ av tapet jag vill ha, jag är mycket för den lantliga stilen medans Christian är mer för den moderna stilen så vi får helt enkelt se hur det hela slutar.
Vet att jag väldigt gärna vill åka till ikea NU för att handla det sista till Gabbes rum, men vi får nog inte tid med det förrens nästa vecka !! 



Har tänkt att köpa den här gröna mattan till hans rum, men jag vet inte om det är lite för grön, den blåa kanske är bättre. Tycker iof att den är väldigt mörk, ser nästan svart ut. Svårt... ja dom är billiga iallafall 399kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0