årets sista dag...

Publicerat den 2010-12-30 klockan 20:44:10
firas med en ny frilla... ! Känns toppen bra, har aldrig varit så nöjd med en frisyr och frisör som jag är nu. Lite svårt att förklara hur det ser ut, men svart med pippioranga slingor är det iaf, sen kort då såklart eftersom jag var tvungen att kapa håret i sommras. Ingen idé att försöka låta det växa ut, så det blev än ännu kortare idag.
Får väl slänga in en bild för dom stackare som inte träffar mig så ofta... men det gör jag i morgon.

Imorgon är den stora festdagen för många, jag slutade "fira" nyår för många årsen, har jobbat antingen nyår eller nyårsdagen, varit gravid eller bebismamma men imorgon blir det kalas, fast ett väldigt lugnt sådant. Middag här hemma med min lilla familj,  svägerska och svåger. Det kommer bli super mysigt och massa god mat. Jacob ser mest framimot raketerna såklart, frågan är om han håller sig vaken till 24.00 !

nyårslöfte pratar vi om här hemma nu och vi (jag och Jenny) ska ha en "vit månad" = inget roligt alls, inget socker, onödigt fett, inget nikotin eller alkohol... Sen ska vi köra lite LCHF på det också ! Så jag ska ta och plugga lite på det, har hört att man kan bli rätt dåsig av att äta efter det, men det är väldigt effektivt. Testa kan man ju alltid göra...

Så hoppas att erat år har varit ett alldeles underbart sådant, för det har mitt varit och hoppas att 2011 kommer bli toppen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0